search
top

Wakacyjno-grafomański konkurs karpia

Niniejszym mam przyjemność zaprosić wszystkich chętnych do udziału w naprawdę szurniętym i niepoważnym przedsięwzięciu. Aby wziąć w nim udział wystarczy mieć odrobinę poczucia humoru, wolny kwadrans i wykazać się chęcią posiadania Białego Wilka #3, który stanowi nagrodę główną w tymże konkursie.

Pomysł grafomańskiego konkursu narodził się w mojej głowie niedawno, aczkolwiekznaczący nań wpływ miało niewątpliwie zdanie wygłoszone dawno temu, kiedy to podczas jednej z sesji gracz zwrócił się do drugiego tymi oto słowami: „O posępny awatarze pohańbionego artura…”. Niestety nie pamiętam czy dalej byłoo omszałych mackach nienazwanego, czy też może o czwartym spośród siedmiu wiarołomnychsług chrząszcza rozkładu, tak czy siak, sesja rozwinęła się właściwie i na długo zapadła w pamieci jej uczestników.

Zadaniem uczestników konkursu jest przysłanie krótkiego tekstu, cechującego się absolutnym przerostem formy nad treścią. Mile widziane będzie iście Lovecraftowskie nazewnictwo i poczucie humoru rodem z Monty Pythona. Treścią pracy może być np. list, krótkie opowiadanie, opis przegmiotu lub miejsca.

Jako, zejest to konkurs, poniżej przedstawiam krótki regulamin:

  1. Uczestnikiem konkursu może być każdy, jednakże jedna osoba może wysłać nie więcej niż jedną pracę.
  2. Z obawy o dobre zdrowie psychiczne jury, prace nie mogą być zbyt długie (choć nie narzucamy limitu znaków, słów, itp.).
  3. Treść pracy musi nawiązywać do systemu Wiedźmin: Gra Wyobraźni, lub działalności strony W:GWN.
  4. Wysłanie pracy jest równoznaczne ze zgodą na jej publikację na stronie W:GWN
  5. Prace należy nadsyłać najpóźniej do 25 sierpnia 2003 na e-mail daniel@kjlewada.pl
  6. Prace oceni komisja w składzie: Borg (redaktor naczelny w:gwn), Muoteck (redaktor w:gwn), Beerbarian, Eldrad i karp (współpracownicy w:gwn). Wyniki i praca zwycięska zostaną zamieszczone na W:GWN 28 sierpnia 2003, tego samego dnia nagroda powędruje pocztą do szczęśliwego zwyciezcy.

Szczerze życzę koszmarnych pomysłów, chorej wyobraźni i… chęci.
karp

Wyniki Konkursu

Zwycięzcą konkursu zostało wielce grafomańskie opowiadanie nadesłane przez Kaena – Pełnia szczęścia. Zwycięzcy gratulujemy!!
Wyróżnienie za swoje opowiadanie Wspomnienia of Jasio the wiedźmin otrzymał także hubi234. Również gratulujemy!

Zostaw Komenatrz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


top